وبلاگ رسمی گروه مطالب مفید

ما در این وبلاگ به معرفی مطالب مفید و آرشیو آنها میپردازیم

وبلاگ رسمی گروه مطالب مفید

ما در این وبلاگ به معرفی مطالب مفید و آرشیو آنها میپردازیم

ما در این وبلاگ به معرفی مطالب مفید و آرشیو آنها میپردازیم / دنیایی که در ان هستیم پر از مطالب ناهمگون و مرتب نده است ، تلاش ما برای تولید و آرشیو مطالب مفید می باشد

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

تفاوت طرز تفکر افراد ثروتمند و فقیر
آیا افراد ثروتمند و فقیر متفاوت فکر می کنند؟


در این مقاله از نام مستعار ثروتمند برای افراد موفق ، ثروتمند و ثروتمند و نام مستعار فقیر برای ناموفق ، بی حوصله استفاده شده است.

 

بیاموزید که چگونه برای سرمایه گذاری و بازدهی بالایی در آموزش بورس کالا کسب کنید. با شرکت در دوره بورس سهام ، می توانید به راحتی سود بالایی در بورس اوراق بهادار تهران کسب کنید. کلاس های موجود در این سری تضمین می شوند.

افراد موفق هیچ یک از مشکلات خود را بزرگ نمی بینند ، اما این تفکر با افراد فقیر فرق می کند ،

این که آنها کوه های خود را فاجعه می کنند ، لیست طولانی از دلایل شکست خود را تهیه می کنند ،

و می بینید که آنها شخص دیگری را سرزنش می کنند. آنها سپس به این بهانه می اندازند که مهمترین بهانه این است که بازار خراب است.

و معلوم می شود که مشکلات آنها از خود بزرگتر است و بین ذهن افراد موفق و ناموفق هنگام مواجه شدن با مشکل تفاوت وجود دارد ، اما در مورد افراد موفق ، مشکلات را به عنوان یک مشت موانع می بینند و باعث می شوند مشکلات کوچکتر از خودشان است. آنها می دانند و همیشه اعتقاد دارند که برای رسیدن به موفقیت ، باید چنین مشکلات و موانعی برطرف شود تا رشد آنها افزایش یابد. این انتخاب شماست که با کدام طرز فکر برخورد کنید.

 

ثروتمندان همیشه در حال یادگیری هستند. اما افراد فقیر خود را دنیای آهو می دانند. همه ما انسان ها دائما فکر می کنیم آینده ای روشن داریم و فرد موفقی می شویم ، اما باید بدانیم که وظیفه ساختن آن آینده را بر عهده داریم و برای رسیدن به آینده ای روشن ، دانش لازم داریم. این یکی از بهترین راه های رسیدن به آن است. به نظر ما خواندن کتابهای خوب در مورد سرمایه گذاری در خودمان ایده خوبی است. به جای اینکه به سریال ها ، فیلم ها و حتی فضای مجازی نگاه کنید ، کتابی بخوانید که به تقویت ذهن شما کمک می کند. اگر می خواهید یک فرد موفق باشید ، باید از تمام موج های منفی خلاص شوید و فکر کنید که اصلاً هیچ چیز منفی وجود ندارد. افراد موفق به دنبال انرژی و موج و حتی افراد منفی هستند ، اما افراد ناموفق و بی حوصله حتی به فکر خود هستند.


تفاوت طرز تفکر افراد ثروتمند و فقیر

افراد موفق طرز تفکر کمی دارند ، بنابراین اگر تصمیم بگیرند که ثروتمند یا موفق شوند ، می توانند به دیگران در رسیدن به اهدافشان کمک کنند. آنها اساساً سایر ثروتمندان را تحسین می کنند ، اما افراد فقیر از افراد ثروتمند و افراد موفق متنفر هستند. در نتیجه ، اگر می خواهید فردی ثروتمند شوید ، باید افراد را به نفع خود ببرید. در مقابل ، اگر ذهنیت زیادی دارید ، از آنها به خاطر میزان کمک و مهربانی که به جامعه خود کرده اند تشکر می کنید. فرکانس بودن در مقابل کمبود ذهن بدان معنی است که افراد ناموفق فقط به دنبال یک یا دو چیز هستند ، اما افراد موفق همیشه راه رسیدن به هر دو هستند. بنابراین اولویت خود را بر دو چیز بگذارید و مانند یک فرد موفق فکر کنید و رفتار کنید.

همانطور که در ابتدا گفتیم ، افراد ثروتمند روی مزایا تمرکز می کنند و نه موانع و مشکلات. این یکی از مهمترین تفاوت ها در ذهنیت افراد موفق و فقیر است. شما باید ایده ها را ببینید و روی سود و سود متمرکز شوید و با انگیزه زیادی به آنها حمله کنید. به خاطر داشته باشید که شما میانگین 5 نفری هستید که بیشترین وقت خود را با آنها سپری می کنید ، بنابراین مراقب باشید با چه کسی سر و کار دارید ، افراد ثروتمند در تعامل با افراد موفق و مثبت و عدم موفقیت انسان ها با انسانها هستند. همکاری نکرد. هر فردی روزانه فقط 4 ساعت از خواب بیدار می شود و دوست دارد بیشتر وقت خود را با کسانی که دوست دارند بگذراند ، بنابراین فروش وقت برای پول به هیچ وجه کار خوبی نیست.

 

در این عکس به خوبی می توانید تفاوت ذهنیت ثروتمند و فقیر را مشاهده کنید.

تفاوت طرز تفکر افراد ثروتمند و فقیر

آخرین کلمه

پشیمانی تنها احساسی است که واقعاً باید از آن بترسید!

من ممکن است آن را از دست بدهم نشانگر این است که من سود می کنم

همیشه افکار عالی داشته باشید زیرا این امر باعث ایجاد انگیزه در شما خواهد شد

رویاهای خود را تصور کنید ، آنها را یادداشت کنید و آنها را در طول روز تکرار کنید تا خود را سرگرم کنید.

چرا برای شروع سرمایه گزاری در بازار بورس ایران را انتخاب نمیکنید ؟؟؟
چرا  به ترس هایتان غلبه نمبکنبد ؟
ار آموزش و هزینه های بالای ان نترسید ، چرا که  ما راه آسانی  برای شما با کمترین هزینه پیدا کردیم : پکیج نخبگان بورس (محصولات کامل خانه سرمایه) با قیمت 6 میلیون تومان است که برایتان 150 تومان  تهیه شده است . کلیک کنید 

  • ۹۸/۱۲/۰۴
  • حسین نامجو

نظرات (۱)

سلام 
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی
وبلاگم بازدید خوبی داره.
علاقمند به تبادل لینک بودی خبرم کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی